Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
Назва: Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії)
Інші назви: Формирование и развитие языковых компетентностей учащихся 5–6 классов общеобразовательной школы (на примере изучения словообразования и орфографии)
Forming and development of a language competence of the pupils of the fifth – sixth form of school providing general education (after the example of study of a wordbuilding and orthography)
Автори: Волкова, Ірина Вікторівна
Volkova, Iryna Victorivna
Ключові слова: мовна компетентність
мовленнєва компетентність
мовний досвід
мовленнєвий досвід
інтелектуально-креативні здібності
творчі й мовні здібності
словотвір
орфографія
language competence
speech competence
speech competence
speech competence
language experience
language knowledge
a sense of language
intellectual-creative and language abilities
wordbuilding
orthography
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Волкова, І. В. Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова; наук. кер. О. В. Джежелей; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджується проблема формування і розвитку мовних компетентностей учнів. З’ясовано природу мовних компетентностей як психолінгвістичного й методичного явища; особливості взаємозв’язку мовної і мовленнєвої компетентностей / компетенцій та їх проекцію на методику навчання мови; визначено психолого-педагогічні й методичні передумови набуття, критерії і рівні сформованості мовних компетентностей молодших підлітків. The pivots of the methodical system are exercises: a) on mastering objective (remoted from pupil) language knowledge and speaking experience; b) on correction and enriching the rules, worked out by a pupil in the process of acquiring his own language speaking experience, on achieving adequacy in communication; c) on development the sense of language, providing recognizing qualitative pecularities of speck and speech situations, deepening the word aesthetics perception. These types of exercises unite some varieties, which are used in educational process in a certain logical succession, taking into consideration individual levels of mastering knowledge by pupils. The efficiency of the proposed system, of the types and varieties of exercises are theoretically grounded and tested in an experimental way in process of conducting the forming part of the pedagogical experience. Key words: language competence, speech competence, language experience, language knowledge, a sense of language, intellectual-creative and language abilities, wordbuilding, orthograph.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova pdf189.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.