Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831
Title: Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
Authors: Нестеренко, М. М.
Keywords: моделювання уроку
професійна підготовка майбутніх учителів
учитель початкової школи
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Нестеренко М. М. Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / М. М. Нестеренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 183-184.
Abstract: Теперішня методологічна база вищої педагогічної освіти передбачає таку підготовку майбутніх учителів початкової школи, яка сприяє накопиченню алгоритмічного досвіду дій у конкретних ситуаціях. За таких умов, діяльність з моделювання уроку (фрагменту уроку) виступає оптимальним засобом формування власної професійної стратегії.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.