Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831
Title: | Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи |
Authors: | Нестеренко, М. М. |
Keywords: | моделювання уроку професійна підготовка майбутніх учителів учитель початкової школи |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Нестеренко М. М. Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / М. М. Нестеренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 183-184. |
Abstract: | Теперішня методологічна база вищої педагогічної освіти передбачає таку підготовку майбутніх учителів початкової школи, яка сприяє накопиченню алгоритмічного досвіду дій у конкретних ситуаціях. За таких умов, діяльність з моделювання уроку (фрагменту уроку) виступає оптимальним засобом формування власної професійної стратегії. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nesterenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.