Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестеренко, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T11:04:13Z | - |
dc.date.available | 2023-03-13T11:04:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Нестеренко М. М. Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / М. М. Нестеренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 183-184. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831 | - |
dc.description.abstract | Теперішня методологічна база вищої педагогічної освіти передбачає таку підготовку майбутніх учителів початкової школи, яка сприяє накопиченню алгоритмічного досвіду дій у конкретних ситуаціях. За таких умов, діяльність з моделювання уроку (фрагменту уроку) виступає оптимальним засобом формування власної професійної стратегії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | моделювання уроку | uk |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | учитель початкової школи | uk |
dc.title | Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nesterenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.