Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, М. М.-
dc.date.accessioned2023-03-13T11:04:13Z-
dc.date.available2023-03-13T11:04:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНестеренко М. М. Сутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / М. М. Нестеренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 183-184.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16831-
dc.description.abstractТеперішня методологічна база вищої педагогічної освіти передбачає таку підготовку майбутніх учителів початкової школи, яка сприяє накопиченню алгоритмічного досвіду дій у конкретних ситуаціях. За таких умов, діяльність з моделювання уроку (фрагменту уроку) виступає оптимальним засобом формування власної професійної стратегії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмоделювання урокуuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectучитель початкової школиuk
dc.titleСутність поняття «Моделювання уроку» в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.