Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16651
Назва: | Педагогічні умови, що сприяють розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії |
Автори: | Капустінський, К. В. |
Ключові слова: | творчий потенціал майбутніх учителів хореографії педагогічні умови формування професійних компетенцій творчий інтерес хореографічна діяльність |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Капустінський К. В. Педагогічні умови, що сприяють розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії / К. В. Капустінський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 64-65. |
Короткий огляд (реферат): | Педагогіка хореографічного мистецтва враховує, що кожний студент-хореограф – це неповторна індивідуальність, якій притаманні тільки її психічні, рухові та інші особливості, що потребує всебічного вивчення цих особливостей і творчого підходу до методів їх розвитку. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії є чи не найважливішим завданням сучасної вищої школи танцю. Формування творчого потенціалу педагогів-хореографів залежить від сукупності оптимальних умов організації навчального і виховного процесу у вищих начальних закладах. Такі педагогічні умови, з одного боку, впливають на творчий розвиток студента- хореографа, з іншого – на характер процесу навчання. Тобто їх розглядають як чинники впливу на формування творчого потенціалу і як обставини навчального процесу. Творчий потенціал майбутнього вчителя хореографії містить у собі низку особистісних якостей, закладених від народження генетичних і фізіологічних особливостей, внутрішню творчу енергію, а також здатність до активного професійного зростання, які в сукупності позитивно впливають на якість результату творчого процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16651 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kapustinsky.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.