Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦись, Я. В.-
dc.date.accessioned2023-02-17T14:06:24Z-
dc.date.available2023-02-17T14:06:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЦись Я. В. Реалізація наступності у навчанні математики в основній та старшій школі на прикладі реалізації змістовної лінії «Рівняння» / Я. В. Цись // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 59-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16630-
dc.description.abstractВизначення змісту навчання у математичній освіті є однією з важливих проблем системи неперервної освіти. Мова йде про науково обґрунтований відбір із всього комплексу математичних знань понять, тверджень, прийомів та методів міркувань, систематизація яких на основі психолого-педагогічних, дидактичних і логічних вимог дозволила б реалізувати сучасні цілі неперервної освіти. Однією з умов досягнення оптимальних результатів у забезпеченні наступності змісту є здійснення послідовного зв’язку у змісті навчальних програм з попередньою та наступною ланками освіти. Кожен новий етап навчання має бути пов’язаний з попереднім, бути передумовою для подальшого навчання. Зв’язок та наступність етапів навчання сприяє доступності навчального матеріалу, міцності його засвоєння, пізнавальних здібностей учнів, що, у свою чергу, забезпечує системність у формуванні знань, умінь та навичок у старшокласників. Розглянуто один із варіантів забезпечення наступності в курсі алгебрі на прикладі вивчення змістовної лінії «Рівняння», використовуючи послідовне систематичне повторення матеріалу на різних етапах вивчення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectрівнянняuk
dc.subjectматематична підготовка учнів у середній школіuk
dc.subjectуроках алгебри та початків аналізуuk
dc.titleРеалізація наступності у навчанні математики в основній та старшій школі на прикладі реалізації змістовної лінії «Рівняння»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Continuity in teaching mathematics (1).pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.