Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16624
Назва: Формування дослідницької компетентності учнів при вивченні функціональної залежності між величинами у курсі алгебри 7-го класу
Автори: Задоріна, Ольга
Блюднікова, Т. І.
Ключові слова: дослідницька компетентність учнів
функціональна залежність
величини
поняття функціональної залежності
алгебра
загально-функціональні властивості
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Задоріна О. Формування дослідницької компетентності учнів при вивченні функціональної залежності між величинами у курсі алгебри 7-го класуФормування дослідницької компетентності учнів при вивченні функціональної залежності між величинами у курсі алгебри 7-го класу / О. Задоріна, Т. І. Блюднікова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 41-43.
Короткий огляд (реферат): Поняття функціональної залежності - це одне із основних понять не тільки у математичних науках, а й в науках природничого напрямку загалом. Через те формування цього поняття в учнів є важливим завданням у взаємній діяльності вчителя та учнів у розвитку функціонального мислення та творчої діяльності. Розвиток функціонального мислення передбачає насамперед розвиток здатності розпізнавати нові зв'язки та оволодіння загальними навчальними прийомами та навичками. Однією із суттєвих особливостей вивчення функціональної залежності є поступове введення загально-функціональних властивостей у міру того, наскільки учасники освітнього процесу готові до сприйняття відповідної інформації. Формування дослідницької компетентності під час вивчення функціональної залежності сприяє формуванню індивідуальних інтелектуальних якостей учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16624
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zadorina.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.