Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16623
Title: Інформаційно-комунікаційні засоби для усвідомлення учнями наступності у навчанні математики в базовій середній освіті при реалізації НУШ
Authors: Брескіна, Лада Валентинівна
Брескина, Лада Валентиновна
Breskina, Lada Valentynivna
Keywords: інформаційно-комунікаційні засоби
наступність у навчанні математики
математична освітня галузь
міжпредметні зв’язки математики та інформатики
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Брескіна Л. В. Інформаційно-комунікаційні засоби для усвідомлення учнями наступності у навчанні математики в базовій середній освіті при реалізації НУШ / Л. В. Брескіна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 38-41.
Abstract: Враховуючи власний досвід навчання і математики, і інформатики, були виокремлені прийоми для учителів математики, які формують уявлення про послідовність навчання математики та сприяють рефлексії учнів та сприяють розвитку комунікативним навичкам та формують навички навчальної комунікації у учнів в галузі математики. Тут під рефлексією ми розуміємо мисленевий процес усвідомлення людиною своєї діяльності та її наслідків. Тобто, в роботі запропоновані прийоми діяльності учителів математики, які дозволяють стимулювати мисленевий процес усвідомлення учнями їх діяльності на уроках математики, а також прийоми, які дозволяють учням вдосконалити навички спілкування на тему математики.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16623
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Breskina Lada Valentynivnа.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.