Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16622
Title: Забезпечення наступності навчання математики через реалізацію міжпредметних зв'язків
Authors: Ботузова, Ю. В.
Keywords: міжпредметні зв'язки
наступності навчання математики
математичні програмні засоби
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Ботузова Ю. В. Забезпечення наступності навчання математики через реалізацію міжпредметних зв'язків / Ю. В. Ботузова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 36-38.
Abstract: Дослідники у галузі методики навчання математики досить часто встановлюють співвідношення між наступністю навчання та міжпредметними зв’язками. При цьому одні науковці дотримуються думки, що міжпредметні зв’язки є невід’ємною складовою частиною наступності, а інші – навпаки, що реалізація принципу наступності сприяє формуванню міжпредметних зв’язків. Водночас, розуміємо, що наступність навчання математики як дидактичний принцип, уможливлює інтеграцію суміжних дисциплін, встановлення міжпредметних зв’язків, реалізацію практичної зорієнтованості та професійної спрямованості навчання математики в освітньому процесі на суміжних рівнях освіти.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16622
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Botuzova.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.