Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16553
Назва: Системний підхід при проведенні практичних занять із фізичної культури зі студентами ЗВО
Інші назви: Systematic approach in conducting practical classes in physical culture with students of higher education institutions
Автори: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Ключові слова: безперервність навчання
послідовність навчання
інтервали занять
моделювання у фізичному вихованні, цілісність системи фізичного виховання
continuity of training
sequence of training
intervals of employment
modeling in physical education
integrity of system of physical education
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Щекотиліна Н. Ф. Системний підхід при проведенні практичних занять із фізичної культури зі студентами ЗВО / Н. Ф. Щекотиліна // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 34(1). - С. 113-118.
Короткий огляд (реферат): Системний підхід дозволяє описати, пояснити і передбачити поведінку системи, з одного боку, щоб керувати нею, та з іншого – щоб створювати систему з певною поведінкою. Останнє є виключно важливим завданням для теорії і практики спорту. Саме це дозволяє досліджувати процес спортивного вдосконалення в його цілісності. Сучасні автори визначають системність як найбільш важливу рису розвитку, від якої виникають усі інші. Суттєве значення для вибору оптимальної послідовності занять і вправ у межах кожного окремого заняття має облік найближчої післядії різних за характером навантажень. Експериментально показано, що навантаження швидкісного характеру створюють сприятливий фізіологічний фон для навантажень, що вимагають переважно прояву витривалості. A systems approach allows you to describe, explain and predict the behavior of the system, on the one hand to control it, and on the other - to create a system with certain behavior. The latter is an extremely important task for the theory and practice of sport. This allows us to explore the process of sports improvement in its entirety. Modern authors define systemicity as the most important feature of development, from which all others arise. It is essential to choose the optimal sequence of classes and exercises within each class to take into account the immediate aftermath of different loads. It is experimentally shown that high-speed loads create a favorable physiological background for loads that require mainly the manifestation of endurance. The latter leave the background, which for a number of hours (if the load was significant) may adversely affect the performance of speed exercises. It is also established that high-speed loads are well combined with power loads, and a positive aftereffect can occur under certain conditions both in the case when strength exercises precede high-speed and in reverse sequence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16553
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchekotylina Natalia Fedorivna pdf160 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.