Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16518| Назва: | Формування педагогічної культури батьків дітей раннього дошкільного віку | 
| Автори: | Негрій, О. | 
| Ключові слова: | педагогічна культура дошкільний вік дитина сім’я | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки | 
| Бібліографічний опис: | Негрій О. Формування педагогічної культури батьків дітей раннього дошкільного віку / О. Негрій // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 147-152. | 
| Короткий огляд (реферат): | Формулювання педагогічна культура батьків дітей раннього віку (від одного до трьох років), складається з певних логічно завершених частин, а саме: педагогічна культура батькiв та діти раннього дошкільного віку. Перша частина формулювання є головною та відображає загальний зміст, друга частина – вказує на специфічність конкретність першої. Стійкість сім’ї – це динамічна системна структура. Стійкість сім’ї = здатність сім’ї як функціональної системи долати значні життєві труднощі. З точки зору відносин стійкість передбачає першочергове значення взаємної підтримки в позитивній адаптації до скрутної ситуації. Актуальність проблеми формування педагогічної культури батьків дітей раннього дошкільного віку зумовлена необхідністю подолання низки суперечностей, таких як: - між зростанням потреб сучасного суспільства у формуванні педагогічної культури батьків дітей раннього дошкільного віку й недостатністю психолого- педагогічних напрацювань, інформаційно-просвітницької роботи з означеного питання; - між доступом батьків до актуальних матеріалів у соціальних мережах, Інтернет- ресурсах, друкованих виданнях із питань виховання дітей раннього дошкільного віку та їхньою недостатньою педагогічною компетентністю, зокрема – готовністю оволодіти цією інформацією і розширити досвід упровадження кращих практик, форм, методів і прийомів сімейного виховання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16518 | 
| Розташовується у зібраннях: | Південноукраїнські наукові студії (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Negry O. 2023.pdf | 312.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
