Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16489
Назва: Вплив соціальної реклами на людей під час війни
Автори: Педченко, Єлизавета
Ключові слова: соціальна реклама
війна
патріотична пропаганда
прогресивне суспільство
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Педченко Є. Вплив соціальної реклами на людей під час війни / Є. Педченко // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 72-74.
Короткий огляд (реферат): Так чи потрібна соціальна реклама під час війни? На думку автора статті потрібна, оскільки у такий важкий період для держави важливим складником патріотичної пропаганди стає соціальна реклама. Використання соціальної реклами є показником розвитку прогресивного суспільства, проявом доброї волі громадян, їх принципової позиції щодо соціально значимих цінностей, їх прагнення до досягнення довгострокової суспільної користі, а не миттєвої особистої вигоди.Йдеться насамперед про своєрідну «мілітаризацію» соціальної реклами, тобто появу таких її продуктів, які в мирний час зазвичай перебувають поза межами інтересу рекламного бізнесу в більшості сучасних країн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16489
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedchenko.pdf295.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.