Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16489
Title: Вплив соціальної реклами на людей під час війни
Authors: Педченко, Єлизавета
Keywords: соціальна реклама
війна
патріотична пропаганда
прогресивне суспільство
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Педченко Є. Вплив соціальної реклами на людей під час війни / Є. Педченко // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 72-74.
Abstract: Так чи потрібна соціальна реклама під час війни? На думку автора статті потрібна, оскільки у такий важкий період для держави важливим складником патріотичної пропаганди стає соціальна реклама. Використання соціальної реклами є показником розвитку прогресивного суспільства, проявом доброї волі громадян, їх принципової позиції щодо соціально значимих цінностей, їх прагнення до досягнення довгострокової суспільної користі, а не миттєвої особистої вигоди.Йдеться насамперед про своєрідну «мілітаризацію» соціальної реклами, тобто появу таких її продуктів, які в мирний час зазвичай перебувають поза межами інтересу рекламного бізнесу в більшості сучасних країн.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16489
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedchenko.pdf295.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.