Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1645
Назва: Удосконалення навчального процесу з підготовки бакалаврів фізичного виховання за даними моніторингу фізичного розвитку студентів
Інші назви: Enhancement of training bachelor-degree students majoring in physical education according to the physical development monitoring
Автори: Клименко, О. В.
Босенко, Анатолій Іванович
Євтухова, Лариса Олександрівна
Klymenko, О.
Bosenko, Anatoliy Ivanovych
Yevtukhova, Larysa Oleksandrivna
Ключові слова: навчальний процес
фізичне виховання
студенти
моніторинг
фізичний стан
фізичний розвиток
educational process
physical education
students
monitoring
physical state
physical development
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Клименко, О. В. Удосконалення навчального процесу з підготовки бакалаврів фізичного виховання за даними моніторингу фізичного розвитку студентів / О. В. Клименко, А. І. Босенко, Л. О. Євтухова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 8. – С. 73-78.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню ролі моніторингу фізичного розвитку студентів і можливості його використання в оптимізації навчального процесу на факультеті фізичного виховання. Для вирішення поставленої мети оцінювався фізичний розвиток студентів 17-20 років першого курсу факультету фізичного виховання на початку (n=120) та в кінці (n=144) навчального року, що дало уявлення про динаміку фізичного розвитку студентів першого курсу протягом першого року навчання. Розроблено та впроваджено в процес навчання окремим видам спорту оціночні (нормативні) таблиці. Під час дослідження відмічалися закономірні позитивні зміни показників фізичного розвитку студентів першого курсу упродовж навчального року. Такі критерії, як зріст, маса тіла, життєва ємкість легень, кистєва та станова сила у вказаний період достовірних змін не зазнавали. One of the urgent issues of physical education is the determination of individual’s physical development in the process of his/her ontogenesis. The article is aimed at defining the role of monitoring physical development of students and opportunities of its implementation for the enhancement of the educational process at the faculty of physical training. The following methods have been used in the research: theoretical – review of the scientific literature, empirical –anthropometric and physiometric studies, methods of statistical processing. The research involved 120 first-year students (at the beginning of the academic year) and 144 first-year students (at the end of the academic year) aged from 17 to 20 years. Some minor positive changes of the indicators of physical development of first-year students during the academic year have been detected (namely positive changes of the chest circumference at rest and while breathing). However, the following indices remained stable: height, weight, lung capacity and back strength. The revealed dynamics of students’ physical development is considered as satisfactory if only because there are no negative changes, which have been recently acknowledged in scientific literature. In order to develop the rating scale, which could be used in the educational process at the faculty of physical training, according to the results of 17-20-year-old students’ physical development, a regional normative table has been worked out. It will make it possible to determine the level of students’ physical development and take measures for its improvement, and besides to enhance the educational process and students’ self-education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1645
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко О. В..pdf687.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.