Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16119
Назва: Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Педагогічна майстерність тренера- викладача» для здобувачів освіти першого освітнього рівня (бакалавр) вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт
Автори: Підгірний, Олег Валерійович
Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych
Ключові слова: майстерність тренера-викладача
майбутній фахівець фізичної культури
педагогічна майстерність
методичні рекомендації з фізичної культури
підвищення ефективності діяльності тренера
тестового контролю
практичні заняття
критерії педагогічної майстерності
вимоги до діяльності тренера
функції тренера-викладача
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Підгірний О. В, Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Педагогічна майстерність тренера- викладача» для здобувачів освіти першого освітнього рівня (бакалавр) вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт : метод. рекомендації / О. В. Підгірний. - Одеса: Університет Ушинського, 2022. - 41 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» є формування у майбутніх фахівців з фізичної культури, зокрема, тренерів-викладачів комплексу уявлень про сутність феномена «педагогічна майстерність» у єдності його структурних компонентів; забезпечення стійкої мотиваційної настанови на удосконалення професійних умінь та навичок, збагачення площини професійної діяльності елементами педагогічної техніки; рефлексійне переосмислення параметрів оптимізації професійної діяльності тренера-викладача шляхом застосування функціоналу педагогічної майстерності як комплексу фахових технік та моделей конструювання здоров’язбережувального середовища. Методичні рекомендації містять матеріал, необхідний для безперервного вдосконалення педагога з урахуванням його освіченості, потенціалу, досвіду, рівня педагогічної майстерності, творчості та прагнення до досконалості. Видання призначено для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів та бажаючих пізнати складові та шляхи підвищення педагогічної майстерності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16119
Розташовується у зібраннях:Кафедра спортивних ігор

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych.pdf624.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.