Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДем’яненко, Світлана Дмитрівна-
dc.contributor.authorDemianenko, Svitlana Dmytrivna-
dc.date.accessioned2019-02-19T07:39:35Z-
dc.date.available2019-02-19T07:39:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДем'яненко, С. Д. Пропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Дмитрівна Дем'яненко; наук. кер. Л. О. Калмикова; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Переяслав-Хмельниц., 2006. – 257 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1610-
dc.description.abstractУ дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику пропедевтики в дітей старшого дошкільного віку мовних понять “звук”, “слово”, “речення”. Суть її полягає у забезпеченні можливості на теоретико-практичному рівні здійснити початкову роботу над суттєвими ознаками мовних понять. Експериментальна методика побудована з урахуванням мовленнєвих навичок дошкільників у процесі ознайомлення з елементарними знаннями з одного боку, а з іншого - у використанні отриманих початкових мовних знань для первісної об’єктивації мови, рефлексії мовлення, що забезпечувало перспективний лінгвістичний розвиток дітей і на його основі – формування початкових мовленнєвих умінь, необхідних для подальшого навчання дітей рідної мови в 1-му класі. Рropaedeutic method useful for children of senior pre-school age as to the notions „sound”, „word”, „sentence” was offered ,theoretically grounded and experimentally checrked. The point of it lies in providing the possibility on-theoretical and practical level to realize the initial work at essential peculiarities of the linguistic notions.. Experimental method takes into consideration the language skills of pre-schoolchildren in the process of presentation with elementary knowledge from one hand, and from the other one – in using this knowledge for initial language objectivation, reflexion of speech which provided the perspective linguistic children’s development and on its basis – the formation of initial speech skills, necessary for further native language education of the 1-st grade schoolchildren.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk
dc.subjectпропедевтикаuk
dc.subjectмовні поняттяuk
dc.subjectвисловлюванняuk
dc.subjectреченняuk
dc.subjectсловоuk
dc.subjectзвукuk
dc.subjectістотні ознакиuk
dc.subjectвміння висловлюватисяuk
dc.subjectпропедевтикаuk
dc.subjectpropaedeuticsuk
dc.subjectlinguistic notionuk
dc.subjectexpressionuk
dc.subjectsentenceuk
dc.subjectworduk
dc.subjectsounduk
dc.subjectessential peculiaritiesuk
dc.subjectspeech skillsuk
dc.titleПропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.title.alternativePropaedeutics of linguistic notions in the children of senior preschool ageuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demianenko.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.