Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1610
Назва: Пропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Propaedeutics of linguistic notions in the children of senior preschool age
Автори: Дем’яненко, Світлана Дмитрівна
Demianenko, Svitlana Dmytrivna
Ключові слова: пропедевтика
мовні поняття
висловлювання
речення
слово
звук
істотні ознаки
вміння висловлюватися
пропедевтика
propaedeutics
linguistic notion
expression
sentence
word
sound
essential peculiarities
speech skills
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Бібліографічний опис: Дем'яненко, С. Д. Пропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Дмитрівна Дем'яненко; наук. кер. Л. О. Калмикова; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Переяслав-Хмельниц., 2006. – 257 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику пропедевтики в дітей старшого дошкільного віку мовних понять “звук”, “слово”, “речення”. Суть її полягає у забезпеченні можливості на теоретико-практичному рівні здійснити початкову роботу над суттєвими ознаками мовних понять. Експериментальна методика побудована з урахуванням мовленнєвих навичок дошкільників у процесі ознайомлення з елементарними знаннями з одного боку, а з іншого - у використанні отриманих початкових мовних знань для первісної об’єктивації мови, рефлексії мовлення, що забезпечувало перспективний лінгвістичний розвиток дітей і на його основі – формування початкових мовленнєвих умінь, необхідних для подальшого навчання дітей рідної мови в 1-му класі. Рropaedeutic method useful for children of senior pre-school age as to the notions „sound”, „word”, „sentence” was offered ,theoretically grounded and experimentally checrked. The point of it lies in providing the possibility on-theoretical and practical level to realize the initial work at essential peculiarities of the linguistic notions.. Experimental method takes into consideration the language skills of pre-schoolchildren in the process of presentation with elementary knowledge from one hand, and from the other one – in using this knowledge for initial language objectivation, reflexion of speech which provided the perspective linguistic children’s development and on its basis – the formation of initial speech skills, necessary for further native language education of the 1-st grade schoolchildren.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1610
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demianenko.pdf2.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.