Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Назва: Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності
Інші назви: Development of Сoherent Speech of Senior Preschool-Age Children in Imagery-Creative Activity
Автори: Баранова, Вероніка Володимирівна
Baranova, Veronika Volodymyrivna
Ключові слова: зв’язне мовлення
образотворча діяльність
інтеракція
образотворчо-мовленнєва діяльність
діти дошкільного віку
розвиток зв’язного мовлення засобами образотворчої діяльності
педагогічні умови
coherent speech
imagery-creative activity
interaction
imagery-creative and speech activity
children of preschool age
development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity
pedagogical factors
speech and imagery-creative activity
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Баранова, В. В. Розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Вероніка Володимирівна Баранова; наук. кер. А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності; визначено поняття «розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності», «мовленнєво-образотворча діяльність», «образотворчо-мовленнєва діяльність»; уточнено поняття «зв’язне мовлення». The thesis deals with the issue of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity. The pedagogical factors of development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity have been theoretically substantiated and experimentally verified. The concept “development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity”, “speech and imagery-creative activity”, “imagery-creative and speech activity” have been defined; the notion “coherent speech” has been itemized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baranova.pdf207.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.