Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16014
Назва: Впровадження засобів нейробіки у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення
Інші назви: Implementation of neyrobiky in correctional work with children with speech disorders
Автори: Галущенко, Вікторія Іванівна
Galushchenko, Viktoriya Ivanivna
Ключові слова: корекційно-логопедична робота
міжкульова латералізація
вправи з нейробіки
діти з порушеннями мовлення
correctional logopedic work between lateralization ball
exercises with neyrobiky
children with speech disorder
Дата публікації: 2016
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Галущенко В. Впровадження засобів нейробіки у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення / В. Галущенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 110-113.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання вдосконалення шляхів корекційно-логопедичної роботи з дітьми з психо-мовленнєвими порушеннями через впровадження системи кінезіотерапевтичних вправ. Визначається необхідність проведення комплексної оздоровчо-корекційної роботи з дітьми, зокрема з наявністю неврологічної симптоматики, що включає в себе м’язову релаксацію; дихальну, артикуляційну, пальчикову гімнастику; вправи на розвиток вищих психічних функцій (уваги, пам’яті, мислення) між кульову латералізацію. Обґрунтовано, що застосування цього методу вправ дає можливість розвитку дрібної моторики, кистьового захоплення руки, розвиток та корекцію когнітивних процесів, зорово-просторових уявлень; зниження стомлюваності; підвищення здатності до довільного контролю; сприяє профілактиці дислексії та дисграфії; допомагає адаптації ліворуких; розвиває міжпівкульну спеціалізацію, міжпівкульну взаємодію, синхронізацію роботи півкуль. The article discusses the issue of improving ways of correction and speech therapy for children with psycho-speech disorders through the implementation of the system kinesiotherapeutical exercises. Determined the need for comprehensive health and correctional work with children, in particular with the presence of neurological symptoms, which include muscle relaxation; breathing, articulation, finger exercises; exercises for the development of higher mental functions (attention, memory, thinking) the hemispheric lateralization. It is proved that the application of this method of exercise offers the opportunity to develop the fine motor skills of the hand grip of the hand, the development and correction of cognitive processes, visualspatial presents; reduce fatigue; increased ability to arbitrary control; contributes to the prevention of dyslexia and dysgraphia; helps adaptation left-handed; develops hemispheric specialization and interhemispheric interaction, synchronization of the hemispheres.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16014
Розташовується у зібраннях:Кафедра дефектології та фізичної реабілітації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halushchenko V. I.2016.pdf241.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.