Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15854
Назва: Взаємозв’язок особистісних особливостей та соціально-психологічної адаптації студентів з інвалідністю
Інші назви: Relationship of personal characteristics and socialpsychological adaptation of students with disabilities
Автори: Туляєва, О. В.
Милославська, О. В.
Богдановський, С. О.
Ключові слова: соціально-психологічна адаптація
студенти з інвалідністю
особистісні якості
socio-psychological adaptation
students with disabilities
personal qualities
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Туляєва О. В. Взаємозв’язок особистісних особливостей та соціально-психологічної адаптації студентів з інвалідністю / О. В. Туляєва, О. В. Милославська, С. О. Богдановський // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХІV міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю з дня заснування Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 15–16 вересня 2022 року, Ч. 2) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Національний університет «Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка», Uniwersytet Szczeciński (Polska); University of Bucharest (Romania), Медичний факультет, Кафедра біології і охорони здоров'я; голов. ред. А. І. Босенко. - Одеса: Видавець Сімекс-прінт, 2022. – С. 36-41.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуті результати дослідження соціально-психологічної адаптації студентів з інвалідністю. Особистісні ресурси, що безпосередньо впливають на пристосування, обумовлюються важкістю та формою захворювання. Успішність адаптації таких студентів забезпечується позитивним уявленням про власні ресурси та активною формою поведінки. Socio-psychological adaption of students with disabilities to studying in institutions of higher education is a complex and specific process. The specificity of this process is that personal resources which directly affect adaptation are determined by the level and form of the disease. Undoubtedly, the successful adaptation of such students is ensured by a positive perception of their own resources, active position about their own responsibility, endurance, readiness for self-improvement, and the ability to perceive and analyze the situation adequately. The key to the optimal social and psychological adaptation of students with disabilities is a stable emotional state which is achieved due to a positive attitude towards others, orientation to social environment, productive communication, etc. However, the question of the adequacy of the formation of positive ideas about themselves depending on the forms and types of the disease remains open.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15854
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O. V. Gulyaeva, O. V. Myloslavska, S. O. Bogdanovskyi 2022.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.