Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15854
Title: Взаємозв’язок особистісних особливостей та соціально-психологічної адаптації студентів з інвалідністю
Other Titles: Relationship of personal characteristics and socialpsychological adaptation of students with disabilities
Authors: Туляєва, О. В.
Милославська, О. В.
Богдановський, С. О.
Keywords: соціально-психологічна адаптація
студенти з інвалідністю
особистісні якості
socio-psychological adaptation
students with disabilities
personal qualities
Issue Date: 2022
Citation: Туляєва О. В. Взаємозв’язок особистісних особливостей та соціально-психологічної адаптації студентів з інвалідністю / О. В. Туляєва, О. В. Милославська, С. О. Богдановський // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХІV міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю з дня заснування Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 15–16 вересня 2022 року, Ч. 2) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Національний університет «Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка», Uniwersytet Szczeciński (Polska); University of Bucharest (Romania), Медичний факультет, Кафедра біології і охорони здоров'я; голов. ред. А. І. Босенко. - Одеса: Видавець Сімекс-прінт, 2022. – С. 36-41.
Abstract: У роботі розглянуті результати дослідження соціально-психологічної адаптації студентів з інвалідністю. Особистісні ресурси, що безпосередньо впливають на пристосування, обумовлюються важкістю та формою захворювання. Успішність адаптації таких студентів забезпечується позитивним уявленням про власні ресурси та активною формою поведінки. Socio-psychological adaption of students with disabilities to studying in institutions of higher education is a complex and specific process. The specificity of this process is that personal resources which directly affect adaptation are determined by the level and form of the disease. Undoubtedly, the successful adaptation of such students is ensured by a positive perception of their own resources, active position about their own responsibility, endurance, readiness for self-improvement, and the ability to perceive and analyze the situation adequately. The key to the optimal social and psychological adaptation of students with disabilities is a stable emotional state which is achieved due to a positive attitude towards others, orientation to social environment, productive communication, etc. However, the question of the adequacy of the formation of positive ideas about themselves depending on the forms and types of the disease remains open.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15854
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O. V. Gulyaeva, O. V. Myloslavska, S. O. Bogdanovskyi 2022.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.