Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15654
Title: Формування читацької компетенції: моделі, стратегії, прийоми і завдання
Other Titles: Enhancing Reading Comprehension Competence: Models, Strategies, Techniques, and Activities
Authors: Вовк, Олена
Добрянський, Ігор
Зимомря, Олена
Keywords: reading comprehension
reading activities
reading comprehension competence
reading skills
readingcomprehension
strategies and techniques
читання і розуміння тексту
читацька компетенція
читацькі вміння
моделі
models
стратегії і прийоми читання і розуміння
завдання для навчання читання
Issue Date: 2021
Publisher: Астропринт
Citation: Вовк О. Формування читацької компетенції: моделі, стратегії, прийоми і завдання / Олена Вовк, Ігор Добрянський, Олена Зимомря // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Інформаційно-видавничий центр університету ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 33. – С. 271-293.
Abstract: This study propounds a conceptual framework of advancing reading comprehension competence (RCC) among University students majoring in bilingual pedagogy. The study arises out of a need to introduce learners to reasonable approaches to acquiring reading skills and provide them with a relevant practical guidance. The proposed methodology is multifaceted, since it is aimed at solving multiple tasks: helping students adequately understand and interpret English and American literature, obtaining knowledge of other cultures and patterns of life, feeling confident in an English-speaking en vironment when exposed to real-life communication, and respectively, ac quiring proficiency necessary for future occupation. Specifically, the paper generalizes methods and techniques of improving RCC, presents basicreading comprehension (RC) models and strategies, and suggests a system of appro priate activities. The elaborated methodology of enhancing RCC is grounded on the underly ing principles and model of the communicative and cognitive approach (O. Vovk). This approach is targeted at promoting students basic communication skills and cogitative faculties. У статті пропонується сучасна методика формування читацької компетенції студентів університету зі спеціальності «Середня освіта». Написання статті зумовлено потребою ознайомити студентів із раціональними підходами до оволодіння читацькими вміннями та озброїти їх відповідними практичними рекомендаціями. Запропонована методика є багатогранною, оскільки вона спрямована на вирішення одночасно декількох проблем: навчити студентів адекватно розуміти та інтерпретувати англійські й американські тексти, допомогти їм отримати знання про іншомовну культуру та спосіб життя, почуватись упевнено в іншомовному середовищі під час реальної комунікації, а також набути досвіду та професіоналізму, необхідних для майбутньої діяльності. Крім цього, у статті узагальнено методи і прийоми підвищення рівня читацької компетенції, представлено базові методи і стратегії розуміння іншомовного тексту, а також запропоновано відповідну систему завдань. Розроблена методика формування читацької компетенції студентів університету ґрунтується на базових принципах і моделі комунікативно-когнітивного підходу (О. Вовк). Означений підхід націлений на розвиток у студентів комунікативних умінь і когнітивних здатностей.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15654
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk, Dobrianskyi, Zymomrya.pdf273.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.