Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15475
Назва: | Чинники успішного впровадження інклюзивної освіти |
Автори: | Чабан, Є. В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзія |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки |
Бібліографічний опис: | Чабан Є. В. Чинники успішного впровадження інклюзивної освіти / Є. В. Чабан // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 158-159. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема визначення основних чинників формування, впровадження та реалізації інклюзивної освіти в будь-якій країні є важливою та актуальною для педагогічної теорії та практики. Необхідність вивчення цієї проблеми викликана тим, що знання чинників, які можуть впливати на процес впровадження інклюзивної освіти, відіграє істотну роль у формуванні основних етапів та напрямів її подальшого розвитку. Слід зазначити, що сьогодні у педагогічній літературі не існує єдиної певної класифікації чинників формування та реалізацію інклюзивної освіти. Під основними чинниками слід розуміти такі умови, які сприятимуть, а їх відсутність перешкоджатиме зазначеним процесам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15475 |
Розташовується у зібраннях: | Південноукраїнські наукові студії (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chaban.pdf | 3.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.