Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15475
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чабан, Є. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-01T08:04:36Z | - |
dc.date.available | 2022-08-01T08:04:36Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Чабан Є. В. Чинники успішного впровадження інклюзивної освіти / Є. В. Чабан // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 158-159. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15475 | - |
dc.description.abstract | Проблема визначення основних чинників формування, впровадження та реалізації інклюзивної освіти в будь-якій країні є важливою та актуальною для педагогічної теорії та практики. Необхідність вивчення цієї проблеми викликана тим, що знання чинників, які можуть впливати на процес впровадження інклюзивної освіти, відіграє істотну роль у формуванні основних етапів та напрямів її подальшого розвитку. Слід зазначити, що сьогодні у педагогічній літературі не існує єдиної певної класифікації чинників формування та реалізацію інклюзивної освіти. Під основними чинниками слід розуміти такі умови, які сприятимуть, а їх відсутність перешкоджатиме зазначеним процесам. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.title | Чинники успішного впровадження інклюзивної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Південноукраїнські наукові студії (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chaban.pdf | 3.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.