Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14846
Назва: Методика формування в майбутніх викладачів вокалу здатності до інтерпретації вокальних творів епохи Бароко
Інші назви: Methods of formation in future teachers of vocal ability to interpret interpretation of vocal works of the baroque era
Автори: Гудзь, Олена Анатоліївна
Gudz, Olena
Ключові слова: інтерпретація
здатність до інтерпретації
вокальна музика бароко
вокальна практика
інтерпретаційно-виконавський процес
автентичне виконавство
interpretation
ability to interpret
baroque vocal music
vocal practice
authentic performance
interpretation and performance process
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Гудзь О. А. Методика формування в майбутніх викладачів вокалу здатності до інтерпретації вокальних творів епохи Бароко / О. А. Гудзь // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 134-139.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі інтерпретації вокальної музики епохи бароко, розуміння її змістовності, специфіки музично-інтонаційної та словесної мови, урахування традицій минулого і сучасного в інтерпретаційно-виконавському процесі майбутнього викладача вокалу під час вокальної підготовки. Мета статті полягає в узагальненні і систематизуванні методичних прийомів і засобів формування у майбутніх викладачів вокалу здатності до інтерпретації вокальних творів у стилі бароко. У статті розглядається сутність поняття «інтерпретація» й у контексті автентичного виконання старовинної музики; визначено її стильові художні та технічні особливості: дешифрування музично-риторичних фігур як емоційно-смислових символів, інтонаційно-семантичних елементів і словесного сенсу, розуміння жанрової основи вокальної музики; специфіка подання вокального голосу та наявність звукового балансу з інструментальним супроводом. The article is devoted to the problem of interpretation of vocal music of the Baroque era, understanding of its content, specifics of musical-intonational and verbal language, taking into account the traditions of the past and present in the interpretation-performing process of the future vocal teacher during vocal training. The purpose of the article is to generalize and systematize the methods and tools for the formation of future teachers of vocal ability to interpret vocal works in the Baroque style. The article considers the essence of the concept of "interpretation" in the context of authentic performance of ancient music; its stylistic artistic and technical features are determined: deciphering of musical-rhetorical figures as emotional-semantic symbols, intonation-semantic elements and verbal meaning, understanding of genre basis of vocal music; the specifics of the vocal voice and the presence of sound balance with instrumental accompaniment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14846
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudz Olena.pdf730.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.