Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГудзь, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorGudz, Olena-
dc.date.accessioned2022-05-05T07:22:39Z-
dc.date.available2022-05-05T07:22:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГудзь О. А. Методика формування в майбутніх викладачів вокалу здатності до інтерпретації вокальних творів епохи Бароко / О. А. Гудзь // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 134-139.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14846-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі інтерпретації вокальної музики епохи бароко, розуміння її змістовності, специфіки музично-інтонаційної та словесної мови, урахування традицій минулого і сучасного в інтерпретаційно-виконавському процесі майбутнього викладача вокалу під час вокальної підготовки. Мета статті полягає в узагальненні і систематизуванні методичних прийомів і засобів формування у майбутніх викладачів вокалу здатності до інтерпретації вокальних творів у стилі бароко. У статті розглядається сутність поняття «інтерпретація» й у контексті автентичного виконання старовинної музики; визначено її стильові художні та технічні особливості: дешифрування музично-риторичних фігур як емоційно-смислових символів, інтонаційно-семантичних елементів і словесного сенсу, розуміння жанрової основи вокальної музики; специфіка подання вокального голосу та наявність звукового балансу з інструментальним супроводом. The article is devoted to the problem of interpretation of vocal music of the Baroque era, understanding of its content, specifics of musical-intonational and verbal language, taking into account the traditions of the past and present in the interpretation-performing process of the future vocal teacher during vocal training. The purpose of the article is to generalize and systematize the methods and tools for the formation of future teachers of vocal ability to interpret vocal works in the Baroque style. The article considers the essence of the concept of "interpretation" in the context of authentic performance of ancient music; its stylistic artistic and technical features are determined: deciphering of musical-rhetorical figures as emotional-semantic symbols, intonation-semantic elements and verbal meaning, understanding of genre basis of vocal music; the specifics of the vocal voice and the presence of sound balance with instrumental accompaniment.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій-
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectздатність до інтерпретаціїuk
dc.subjectвокальна музика барокоuk
dc.subjectвокальна практикаuk
dc.subjectінтерпретаційно-виконавський процесuk
dc.subjectавтентичне виконавствоuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectability to interpretuk
dc.subjectbaroque vocal musicuk
dc.subjectvocal practiceuk
dc.subjectauthentic performanceuk
dc.subjectinterpretation and performance processuk
dc.titleМетодика формування в майбутніх викладачів вокалу здатності до інтерпретації вокальних творів епохи Барокоuk
dc.title.alternativeMethods of formation in future teachers of vocal ability to interpret interpretation of vocal works of the baroque erauk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gudz Olena.pdf730.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.