Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14775
Назва: Управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів
Інші назви: Quality management of higher education in the conditions of european integration processes
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Хіль, Олена
Кириленко, Яна
Ключові слова: управління
вища освіта
заклади вищої освіти (ЗВО)
якість вищої освіти
євроінтеграційні процеси
management
higher education
institutions of higher education
quality of higher education
European integration processes
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інститут педагогіки НАПН України
Бібліографічний опис: Галіцан О. Управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів / О. Галіцан, О. Хіль, Я. Кириленко // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 2. - С. 103-112.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів як один із важливих структурних елементів у системі закладів вищої освіти (ЗВО) України в сучасних міжнародних відносинах. Проаналізовано трактування сутності категорії «якість освіти» та досліджено основні характеристики і складові якості освіти, головну мету вищої освіти в Україні та основні реформи для покращання її якості в умовах євроінтеграційних процесів. Досліджено основні пріоритетні напрями державної освітньої політики. Визначено, що головним підґрунтям євроінтеграційних процесів стає збереження загальноєвропейських культурних традицій. Метою роботи є дослідження управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів і встановлення основних показників ефективності та результативності діяльності ЗВО. he paper studies the quality management of higher education in the context of European integration processes as one of the important structural elements in the system of higher education institutions of Ukraine in modern international relations. The interpretation of the essence of the category "quality of education" is analyzed and the main characteristics and components of the quality of education are investigated. The main goal of higher education in Ukraine and the main reforms to improve the quality of higher education in the context of European integration processes are analyzed. The main priority directions of the state educational policy are investigated. It is determined that the main basis of European integration processes is the preservation of European cultural traditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14775
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Y.Kyrylenko,О.Halitsan 2021.pdf836.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.