Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаліцан, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorHalitsan, Olha Anatoliivna-
dc.contributor.authorХіль, Олена-
dc.contributor.authorКириленко, Яна-
dc.date.accessioned2022-04-27T19:17:16Z-
dc.date.available2022-04-27T19:17:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГаліцан О. Управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів / О. Галіцан, О. Хіль, Я. Кириленко // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 2. - С. 103-112.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14775-
dc.description.abstractУ статті досліджено управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів як один із важливих структурних елементів у системі закладів вищої освіти (ЗВО) України в сучасних міжнародних відносинах. Проаналізовано трактування сутності категорії «якість освіти» та досліджено основні характеристики і складові якості освіти, головну мету вищої освіти в Україні та основні реформи для покращання її якості в умовах євроінтеграційних процесів. Досліджено основні пріоритетні напрями державної освітньої політики. Визначено, що головним підґрунтям євроінтеграційних процесів стає збереження загальноєвропейських культурних традицій. Метою роботи є дослідження управління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесів і встановлення основних показників ефективності та результативності діяльності ЗВО. he paper studies the quality management of higher education in the context of European integration processes as one of the important structural elements in the system of higher education institutions of Ukraine in modern international relations. The interpretation of the essence of the category "quality of education" is analyzed and the main characteristics and components of the quality of education are investigated. The main goal of higher education in Ukraine and the main reforms to improve the quality of higher education in the context of European integration processes are analyzed. The main priority directions of the state educational policy are investigated. It is determined that the main basis of European integration processes is the preservation of European cultural traditions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІнститут педагогіки НАПН Україниuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectзаклади вищої освіти (ЗВО)uk
dc.subjectякість вищої освітиuk
dc.subjectєвроінтеграційні процесиuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.subjectquality of higher educationuk
dc.subjectEuropean integration processesuk
dc.titleУправління якістю вищої освіти в умовах євроінтеграційних процесівuk
dc.title.alternativeQuality management of higher education in the conditions of european integration processesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Y.Kyrylenko,О.Halitsan 2021.pdf836.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.