Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1464
Назва: Підготовка майбутніх учителів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів
Інші назви: Training would - be teachers for the organization of health-caring leisure time of schoolchildren
Автори: Звєкова, Вікторія Корніївна
Zvekova, Viktoriya Korniyivna
Ключові слова: здоров’язберігаюче дозвілля школярів
готовність майбутніх учителів
дозвілля
здоров’язбереження
health – caring leisure time of schoolchildren
preparedness of would – be teachers
leisure
health – care
structural and functional model
Дата публікації: 2009
Видавництво: Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Звєкова, В. К. Підготовка майбутніх вчителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Корніївна Звєкова; наук. кер. М. А. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2009. – 213 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні розкрито сутність поняття „здоров’язберігаюче дозвілля школярів” та його структуру (духовно-ціннісний, когнітивний, фізичний компоненти). Науково обґрунтовано феномен „готовність студентів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів” та його компоненти (мотиваційний, змістовий, технологічний). Виявлено критерії та показники готовності до цієї діяльності (мотиваційний, інформаційно-знаннієвий, процесуально-операційний), рівні її сформованості (самостійно-креативний, продуктивний, репродуктивний, початково-формувальний). Висвітлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки студентів та експериментально перевірено її ефективність. The master’s thesis has researched the essence of the conception “health – caring leisure time of the schoolchildren” and its structural components (spiritual integrity, cognitive and physical components). The phenomenon of “preparedness of the students for organization of health - caring leisure time of schoolchildren” and its motivational, founding and technological components have been scientifically grounded. The thesis focuses on the criteria and indices of the students’ preparedness for these activities (motivational, informational, procedure – operational) as well as the levels of their formation (independent, creative, productive, reproductive, primary forming).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1464
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Training would.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.