Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1464
Title: Підготовка майбутніх учителів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів
Other Titles: Training would - be teachers for the organization of health-caring leisure time of schoolchildren
Authors: Звєкова, Вікторія Корніївна
Zvekova, Viktoriya Korniyivna
Keywords: здоров’язберігаюче дозвілля школярів
готовність майбутніх учителів
дозвілля
здоров’язбереження
health – caring leisure time of schoolchildren
preparedness of would – be teachers
leisure
health – care
structural and functional model
Issue Date: 2009
Publisher: Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Citation: Звєкова, В. К. Підготовка майбутніх вчителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Корніївна Звєкова; наук. кер. М. А. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2009. – 213 с.
Abstract: У дисертаційному дослідженні розкрито сутність поняття „здоров’язберігаюче дозвілля школярів” та його структуру (духовно-ціннісний, когнітивний, фізичний компоненти). Науково обґрунтовано феномен „готовність студентів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів” та його компоненти (мотиваційний, змістовий, технологічний). Виявлено критерії та показники готовності до цієї діяльності (мотиваційний, інформаційно-знаннієвий, процесуально-операційний), рівні її сформованості (самостійно-креативний, продуктивний, репродуктивний, початково-формувальний). Висвітлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки студентів та експериментально перевірено її ефективність. The master’s thesis has researched the essence of the conception “health – caring leisure time of the schoolchildren” and its structural components (spiritual integrity, cognitive and physical components). The phenomenon of “preparedness of the students for organization of health - caring leisure time of schoolchildren” and its motivational, founding and technological components have been scientifically grounded. The thesis focuses on the criteria and indices of the students’ preparedness for these activities (motivational, informational, procedure – operational) as well as the levels of their formation (independent, creative, productive, reproductive, primary forming).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1464
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Training would.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.