Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1452
Назва: Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників у професійній підготовці
Інші назви: The theoretical and methodhological basis of the future language teacher’s individuality in the process of professional preparation
Автори: Заболотська, Ольга Олександрівна
Zabolotska, Olga Oleksandrivna
Ключові слова: індивідуальність майбутнього вчителя-словесника
модель формування індивідуальності
індивідуально-психологічні особливості
індивідуальний стиль діяльності
мовленнєва культура
individuality of future language teachers
methodhology of formation future language teacher’s individuality
pedagogical conditions
the structural and procedural model of language teacher’s individuality
Дата публікації: 2007
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Заболотська, О. О. Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників у професійній підготовці : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ольга Олександрівна Заболотська; наук. консультант І. А. Зязюн; Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2007. – 551 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше розроблено й експериментально доведено ефективність методики формуванні індивідуальності майбутнього вчителя-словесника у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Теоретично розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано структурно-процесуальну модель формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників у професійній підготовці на основі системно-цілісного, особистісно-діяльнісного, інтегративного, культурологічного підходів та сучасних теорій педагогічної діяльності, професійно-педагогічної підготовки у ВНЗ; розроблено й обґрунтовано педагогічну категорію «індивіду¬альність майбутнього вчителя-словесника», визначено її сутність, структуру і функції; виявлено та описано фактори, закономірності й педагогічні умови формування індивідуальності майбутнього вчителя-словесника і на цій основі розроблено концепцію, що репрезентує позиційно-ситуативний підхід до формування індивідуальності студента. The essence, structure and effectiveness of methodhology of formation future language teacher’s individuality in the process of professional preparation is first investigated in the dissertation. Theoretical basis of professional training of future language teachers is reflected from the position of competence, systemic, cultural approaches, modern theories of pedagogical and individual activities. The methodhological sources of the problem of forming of future language teacher’s individuality are described. The structural and procedural model of forming of future language teacher’s individuality is created. The factors, mechanisms and pedagogical conditions has become the basis for the developed conception, which represents situational and positional approach for forming of future language teacher’s individuality, potential of pedagogical practice, interactive forms and methods of education. The experimental methodhology of forming of future language teacher’s individuality, scientific and educational support is grounded theoretically and practically.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1452
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The theoretical and methodhological .pdf4.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.