Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14487| Назва: | Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей |
| Інші назви: | Using a complex polysensory influence in the process of physical education of deaf and blind children |
| Автори: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna |
| Ключові слова: | складні сенсорні порушення адаптивне фізичне виховання порушення зору та слуху комплексний полісенсорний вплив complex sensory malfunctions adaptive physical education complex polysensory influence malfunction of sight and hearing |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Бібліографічний опис: | Форостян О. І. Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей / О. І. Форостян // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 222-227. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені передові позиції українських учених у дослідженні ролі рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного дефекту. Також наведено методичні рекомендації з організації фізичного виховання дітей зі складними сенсорними порушеннями. The article demonstrates Ukrainian scientists’ leading positions on the role of motional analyzer in forming perspective ways of compensation of a complex sensory defect. The author suggests methodical recommendations concerning organization of physical education of children with complex sensory malfunctions. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14487 |
| Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| O.I. Forostyan 2009.pdf | 105.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.