Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14487
Title: Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей
Other Titles: Using a complex polysensory influence in the process of physical education of deaf and blind children
Authors: Форостян, Ольга Іванівна
Форостян, Ольга Ивановна
Forostjan, Olha Ivanivna
Keywords: складні сенсорні порушення
адаптивне фізичне виховання
порушення зору та слуху
комплексний полісенсорний вплив
complex sensory malfunctions
adaptive physical education
complex polysensory influence
malfunction of sight and hearing
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Форостян О. І. Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей / О. І. Форостян // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 222-227.
Abstract: У статті висвітлені передові позиції українських учених у дослідженні ролі рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного дефекту. Також наведено методичні рекомендації з організації фізичного виховання дітей зі складними сенсорними порушеннями. The article demonstrates Ukrainian scientists’ leading positions on the role of motional analyzer in forming perspective ways of compensation of a complex sensory defect. The author suggests methodical recommendations concerning organization of physical education of children with complex sensory malfunctions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14487
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.I. Forostyan 2009.pdf105.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.