Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14487
Назва: Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей
Інші назви: Using a complex polysensory influence in the process of physical education of deaf and blind children
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Форостян, Ольга Ивановна
Forostjan, Olha Ivanivna
Ключові слова: складні сенсорні порушення
адаптивне фізичне виховання
порушення зору та слуху
комплексний полісенсорний вплив
complex sensory malfunctions
adaptive physical education
complex polysensory influence
malfunction of sight and hearing
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей / О. І. Форостян // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 222-227.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені передові позиції українських учених у дослідженні ролі рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного дефекту. Також наведено методичні рекомендації з організації фізичного виховання дітей зі складними сенсорними порушеннями. The article demonstrates Ukrainian scientists’ leading positions on the role of motional analyzer in forming perspective ways of compensation of a complex sensory defect. The author suggests methodical recommendations concerning organization of physical education of children with complex sensory malfunctions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14487
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.I. Forostyan 2009.pdf105.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.