Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14399
Назва: Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов
Інші назви: Методологія системного моделювання професійної компетентності в навчанні студентів-психологів
Methodology of system modeling of professional competence in education of students-psychologists
Автори: Черних, Володимир Володимирович
Черных, Владимир Владимирович
Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych
Ключові слова: моделювання профессійної компетентності
студенти-психологи
моделирование профессиональной компетентности
students of psychology
modeling of professional competence
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Черных В. В. Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов / В. В. Черных // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 125-130.
Короткий огляд (реферат): В статье представлен авторский вариант системной модели профессиональной компетентности, включающей одиннадцать моделей-компонентов. Относительно каждой модели разработаны индикаторы сформированности. Определены и охарактеризованы психологические основания профессиональной компетентности – это профессиональная роль и профессиональная идентичность. Названы основополагающие принципы реализации системной модели профессиональной компетентности и приведён пример поэтапного применения рефлексивного, трендового и трансформационного моделирования в практике работы со студентами-психологами. В статті представлений авторський варіант системного моделювання професійної компетентності, що включає одинадцять моделей-компонентів. Відносно кожної моделі розроблені індикатори сформованості. Визначені й охарактеризовані психологічні підстави професійної компетентності – це професійна роль i професійна ідентичність. Названі засадничі принципи реалізації системної моделі професійної компетентності наведений приклад поетапного вживання рефлексивного, трендового трансформаційного моделювання в практиці роботи зі студентами-психологами. The article suggests an original variant of the system model of professional competence including eleven models-components. Regarding each model there developed indicators of formation level. The author determines and characterizes psychological bases of professional competence – a professional role and professional identity; formulates some fundamental principles of realization of the system model of professional competence; gives an example of gradual application of reflexive, trend and transformational modeling in practice of work with students-psychologists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14399
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernykh Volodymyr Volodymyrovych 2009.pdf113.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.