Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14399
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черних, Володимир Володимирович | - |
dc.contributor.author | Черных, Владимир Владимирович | - |
dc.contributor.author | Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T14:22:41Z | - |
dc.date.available | 2022-04-04T14:22:41Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Черных В. В. Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов / В. В. Черных // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 125-130. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14399 | - |
dc.description.abstract | В статье представлен авторский вариант системной модели профессиональной компетентности, включающей одиннадцать моделей-компонентов. Относительно каждой модели разработаны индикаторы сформированности. Определены и охарактеризованы психологические основания профессиональной компетентности – это профессиональная роль и профессиональная идентичность. Названы основополагающие принципы реализации системной модели профессиональной компетентности и приведён пример поэтапного применения рефлексивного, трендового и трансформационного моделирования в практике работы со студентами-психологами. В статті представлений авторський варіант системного моделювання професійної компетентності, що включає одинадцять моделей-компонентів. Відносно кожної моделі розроблені індикатори сформованості. Визначені й охарактеризовані психологічні підстави професійної компетентності – це професійна роль i професійна ідентичність. Названі засадничі принципи реалізації системної моделі професійної компетентності наведений приклад поетапного вживання рефлексивного, трендового трансформаційного моделювання в практиці роботи зі студентами-психологами. The article suggests an original variant of the system model of professional competence including eleven models-components. Regarding each model there developed indicators of formation level. The author determines and characterizes psychological bases of professional competence – a professional role and professional identity; formulates some fundamental principles of realization of the system model of professional competence; gives an example of gradual application of reflexive, trend and transformational modeling in practice of work with students-psychologists. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | моделювання профессійної компетентності | uk |
dc.subject | студенти-психологи | uk |
dc.subject | моделирование профессиональной компетентности | uk |
dc.subject | students of psychology | uk |
dc.subject | modeling of professional competence | uk |
dc.title | Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов | uk |
dc.title.alternative | Методологія системного моделювання професійної компетентності в навчанні студентів-психологів | uk |
dc.title.alternative | Methodology of system modeling of professional competence in education of students-psychologists | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernykh Volodymyr Volodymyrovych 2009.pdf | 113.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.