Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14399
Title: Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов
Other Titles: Методологія системного моделювання професійної компетентності в навчанні студентів-психологів
Methodology of system modeling of professional competence in education of students-psychologists
Authors: Черних, Володимир Володимирович
Черных, Владимир Владимирович
Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych
Keywords: моделювання профессійної компетентності
студенти-психологи
моделирование профессиональной компетентности
students of psychology
modeling of professional competence
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Черных В. В. Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов / В. В. Черных // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 125-130.
Abstract: В статье представлен авторский вариант системной модели профессиональной компетентности, включающей одиннадцать моделей-компонентов. Относительно каждой модели разработаны индикаторы сформированности. Определены и охарактеризованы психологические основания профессиональной компетентности – это профессиональная роль и профессиональная идентичность. Названы основополагающие принципы реализации системной модели профессиональной компетентности и приведён пример поэтапного применения рефлексивного, трендового и трансформационного моделирования в практике работы со студентами-психологами. В статті представлений авторський варіант системного моделювання професійної компетентності, що включає одинадцять моделей-компонентів. Відносно кожної моделі розроблені індикатори сформованості. Визначені й охарактеризовані психологічні підстави професійної компетентності – це професійна роль i професійна ідентичність. Названі засадничі принципи реалізації системної моделі професійної компетентності наведений приклад поетапного вживання рефлексивного, трендового трансформаційного моделювання в практиці роботи зі студентами-психологами. The article suggests an original variant of the system model of professional competence including eleven models-components. Regarding each model there developed indicators of formation level. The author determines and characterizes psychological bases of professional competence – a professional role and professional identity; formulates some fundamental principles of realization of the system model of professional competence; gives an example of gradual application of reflexive, trend and transformational modeling in practice of work with students-psychologists.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14399
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernykh Volodymyr Volodymyrovych 2009.pdf113.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.