Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14323
Назва: Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках
Інші назви: Peculiarities of psychological diagnostics of children’s emotional state at the lessons
Автори: Дацун, О. В.
Ключові слова: діагностичні процедури
емоційність
емоційні стани
надійність тесту
psychodiagnostic procedures
emotionality
emotional states
test reliability
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Дацун О. В. Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках / О. В. Дацун // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 109-111.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі аспекти проблематики розробки та застосування психодіагностичних процедур. Визначені проблемні аспекти дослідження емоційного стану дитини стосовно тієї чи іншої сторони її спілкування чи діяльності. Запропонована методика дослідження емоційного стану дітей на уроках. The article analyzes some aspects of development and application of psychodiagnostic procedures. The author touches upon some problem aspects of investigating children's emotional state concerning some aspects of his her communication or activity; suggests the method of testing children's emotional state at the lessons.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14323
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.V. Datsun 2009.pdf84.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.