Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14323
Title: Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках
Other Titles: Peculiarities of psychological diagnostics of children’s emotional state at the lessons
Authors: Дацун, О. В.
Keywords: діагностичні процедури
емоційність
емоційні стани
надійність тесту
psychodiagnostic procedures
emotionality
emotional states
test reliability
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Дацун О. В. Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках / О. В. Дацун // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 109-111.
Abstract: У статті розглянуто деякі аспекти проблематики розробки та застосування психодіагностичних процедур. Визначені проблемні аспекти дослідження емоційного стану дитини стосовно тієї чи іншої сторони її спілкування чи діяльності. Запропонована методика дослідження емоційного стану дітей на уроках. The article analyzes some aspects of development and application of psychodiagnostic procedures. The author touches upon some problem aspects of investigating children's emotional state concerning some aspects of his her communication or activity; suggests the method of testing children's emotional state at the lessons.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14323
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.V. Datsun 2009.pdf84.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.