Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14322
Назва: Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів
Інші назви: The theory of social cognition in substantivation of social and perceptive training of teachers
Автори: Гера, Т.
Ключові слова: психологічний механізм соціального пізнання
соціально-перцептивні уміння педагога
міжособистісне спілкування
спілкування вчителя з учнями
psychological mechanism of social cognition
interpersonal communication
socio-perceptual skills of the teacher
teacher's communication with students
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Гера Т. Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів / Т. Гера // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 105-109.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психологічний механізм соціального пізнання. На основі теоретичного узагальнення особливостей перцептивної організації соціального пізнання розроблено алгоритм поетапного формування адекватних соціально-перцептивних умінь педагога. Аргументовано доцільність соціально-перцептивного тренінгу в процесі професійної підготовки і перепідготовки вчителів. The article analyzes a psychological mechanism of social cognition. On the basis of theoretical generalizing features of perceptive organization of social cognition the algorithm of the stage-by-stage forming of adequate teacher’s social and perceptive abilities is developed. The author proves expedience of the training in the process of professional teachers’ preparing and retraining.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14322
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T.І. Gera 2009.pdf104.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.