Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14253
Назва: Сформованість художньої грамотності в майбутніх учителів музики та хореографії
Інші назви: Formation of artistic competence of prospective teachers of music and choreography
Автори: Лю Цяньцянь
Ключові слова: функціональна грамотність
художня грамотність
компетентнісний підхід
functional competence
artistic competence
the competence approach
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лю Цяньцянь Сформованість художньої грамотності в майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С.
Короткий огляд (реферат): У статті уточняються поняття "функціональна грамотність вчителя" та "художня грамотність майбутніх учителів мистецьких дисциплін". Пропонуються компоненти, критерії та показники, методи діагностики сформованості художньої грамотності майбутнього вчителя. Подаються приклади застосування окремих діагностичних методів, аналізуються отримані результати. The article specifies the concepts «functional competence of teacher» and «artistic competence of future teachers of arts»; analyzes components, criteria, indices, and methods of diagnosing the levels of prospective teacher’s artistic competence due to specificity of artistic line: Music and Choreography. The author suggests examples of application of some diagnostic methods; analyzes the results obtained.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14253
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyu Tsyantsyan 2009.pdf.pdf107.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.