Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14035
Назва: Напрями психологічних досліджень реклами
Інші назви: Areas of psychological research of advertising
Автори: Андрущенко, О. А.
Ключові слова: реклама
масова комунікація
рекламна комунікація
реципієнт
рекламне повідомлення
комунікатор
advertisement
mass media
advertising media
recipient
advertisement message
communicant
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Андрущенко О. А. Напрями психологічних досліджень реклами / О. А. Андрущенко // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 5-10.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі теоретичного аналізу психологічної літератури в галузі реклами розкрито різні напрямки досліджень. Акцентовано увагу на неоднозначності підходів по дослідженню реклами, яка є невід’ємною частиною сучасного суспільства.The article suggests different trends of investigation using the data of theoretical analysis of psychological literature in the field of advertisement. The author attracts attention to ambiguity in approaches to investigating advertisements, the latter becoming an integral part of modern society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14035
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andryushchenko 2009.pdf125.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.