Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14035
Title: Напрями психологічних досліджень реклами
Other Titles: Areas of psychological research of advertising
Authors: Андрущенко, О. А.
Keywords: реклама
масова комунікація
рекламна комунікація
реципієнт
рекламне повідомлення
комунікатор
advertisement
mass media
advertising media
recipient
advertisement message
communicant
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Андрущенко О. А. Напрями психологічних досліджень реклами / О. А. Андрущенко // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 5-10.
Abstract: У статті на основі теоретичного аналізу психологічної літератури в галузі реклами розкрито різні напрямки досліджень. Акцентовано увагу на неоднозначності підходів по дослідженню реклами, яка є невід’ємною частиною сучасного суспільства.The article suggests different trends of investigation using the data of theoretical analysis of psychological literature in the field of advertisement. The author attracts attention to ambiguity in approaches to investigating advertisements, the latter becoming an integral part of modern society.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14035
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andryushchenko 2009.pdf125.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.