Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрущенко, О. А.-
dc.date.accessioned2022-03-18T10:12:10Z-
dc.date.available2022-03-18T10:12:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАндрущенко О. А. Напрями психологічних досліджень реклами / О. А. Андрущенко // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 5-10.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14035-
dc.description.abstractУ статті на основі теоретичного аналізу психологічної літератури в галузі реклами розкрито різні напрямки досліджень. Акцентовано увагу на неоднозначності підходів по дослідженню реклами, яка є невід’ємною частиною сучасного суспільства.The article suggests different trends of investigation using the data of theoretical analysis of psychological literature in the field of advertisement. The author attracts attention to ambiguity in approaches to investigating advertisements, the latter becoming an integral part of modern society.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмасова комунікаціяuk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectреципієнтuk
dc.subjectрекламне повідомленняuk
dc.subjectкомунікаторuk
dc.subjectadvertisementuk
dc.subjectmass mediauk
dc.subjectadvertising mediauk
dc.subjectrecipientuk
dc.subjectadvertisement messageuk
dc.subjectcommunicantuk
dc.titleНапрями психологічних досліджень рекламиuk
dc.title.alternativeAreas of psychological research of advertisinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andryushchenko 2009.pdf125.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.