Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14014
Назва: Проблеми освітньої галузі "людина і світ"
Інші назви: Problems of lighting gallery "people and world"
Автори: Савлучинська, Л. Г.
Ключові слова: освітня галузь
людина і світ
навколишнє середовище
educational field
human and world
environment
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Савлучиньска Л. Г. Проблеми освітньої галузі "людина і світ" / Л. Г. Савлучиньска // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 166-169.
Короткий огляд (реферат): Освітня галузь "Людина і світ" є інтегрованою і пропедевтичною. Вона передує подальшому диференційованому вивченню таких дисциплін, як історія, право, фізика, хімія, біологія, екологія, географія. Інтегрованість змісту спрямована на формування цілісного сприйняття навколишнього світу, готовності всебічно взаємодіяти з ним. Освітня галузь "Людина і світ" складається з таких змістових ліній: "Людина як особистість", "Людина, природа і суспільство", "Людина серед людей", "Культура", "Нежива природа", "Жива природа", "Планета Земля", "Наша Батьківщина – Україна", "Рідний край". Ці змістові лінії дають можливість учням отримати знання про природу та українське суспільство, в якому живе дитина, способи їх пізнання й уміння виконувати різні види навчально-пізнавальної діяльності, про первинні моральні, національні, етичні, естетичні оцінні уявлення та поняття; про досвід емоційно-вольового ставлення до себе та довкілля, до одержаних знань, які створюють міжсуб’єктивність спілкування у процесі пізнавальної комунікативної діяльності. Важливим завданням є вироблення в дитини вміння вчитися як основи для формування високоосвіченої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14014
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savluchynska L. 2009pdf.pdf71.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.