Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13951
Назва: Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ
Автори: Сорока, О. С.
Ключові слова: інтуїція
розвиток
довіра
студенти
дослідження
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Сорока О. С Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ / О. С. Сорока // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 128-131.
Короткий огляд (реферат): У статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення інтуїції. Емпірично досліджується взаємозв’язок рівня розвитку інтуїції та рівня довіри інтуїції в студентів ВНЗ. Показано, що при високих показниках рівня розвитку інтуїції високі показники довіри інтуїції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13951
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka O.S. 2010.pdf81.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.