Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, О. С.-
dc.date.accessioned2022-03-14T14:32:09Z-
dc.date.available2022-03-14T14:32:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСорока О. С Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ / О. С. Сорока // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 128-131.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13951-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення інтуїції. Емпірично досліджується взаємозв’язок рівня розвитку інтуїції та рівня довіри інтуїції в студентів ВНЗ. Показано, що при високих показниках рівня розвитку інтуїції високі показники довіри інтуїції.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectінтуїціяuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectдовіраuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.titleПсихологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka O.S. 2010.pdf81.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.