Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, О. С.-
dc.date.accessioned2022-03-14T14:32:09Z-
dc.date.available2022-03-14T14:32:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСорока О. С Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ / О. С. Сорока // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 128-131.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13951-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення інтуїції. Емпірично досліджується взаємозв’язок рівня розвитку інтуїції та рівня довіри інтуїції в студентів ВНЗ. Показано, що при високих показниках рівня розвитку інтуїції високі показники довіри інтуїції.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectінтуїціяuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectдовіраuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.titleПсихологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka O.S. 2010.pdf81.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.