Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13894
Назва: "Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентів
Інші назви: Golden Proportion" as a kіlkіsny waving harmony in the self-organization of student education
Автори: Коляда, М. Г.
Ключові слова: золота пропорція
самоорганізація
синергетика
golden proportion
self-organization
synergetics
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Коляда М. Г. "Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентів / М. Г. Коляда // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 82-85.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається пошук кількісного вияву гармонії в самоорганізації навчання майбутніх фахівців з інформаційної безпеки на основі "золотого перерізу". Автор на засадах концепції "золотої пропорції" показує роботу принципу саморегулювання дидактичних систем. In the article, there is a hint of a kіlky viyavu harmony in self-organization of the formation of future fahivtsіv z informational security on the basis of the "golden cut". The author at ambush of the concept of "golden proportion" shows the robot the principle of self-regulation of didactic systems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13894
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolyada M.G. 2010.pdf108.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.