Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13845
Назва: Модель навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення
Інші назви: The model of teaching future interpreters decodin gintonation of gender-marked english speech
Автори: Попова, Олександра Володимирівна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Ключові слова: модель навчання
декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення
жіноче мовлення
чоловіче мовлення
training model
female speech
male speech
decoding of gender-marked English speech intonation
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Попова О. В. Модель навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення / О. В. Попова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 210-214.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається експериментальна модель навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення; зазначені базові складові методики навчання майбутніх перекладачів щодо досліджуваних навичок, які спрямовані на підвищення рівня професійної підготовки фахівця. The article highlights an experimental model of training future interpreters for decoding intonation of gender-marked English speech; determines some basic constituents of the methods aimed at training specified skills providing improvement of interpreter’s professional level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13845
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.V. Popova.pdf93.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.